2013. augusztus 7., szerda

9. rész

*30 perc múlva*
Louis ma nálam alszik, Sarah és Mady pedig már hazajöttek a fiúktól. Én megfürödtem Louis utánnam, aztán lefeküdtünk aludni.
                                                           *másnap reggel*
Gyorsan felöltöztem

. Ruha:
Louis is felkelt, lementünk reggelit csinálni magunknak.
-Jóóó reggelt!! szaladtam le a lépcsőn mert láttam, hogy már mindenki felkelt.
Mady ruha:
Sarah ruha:


-Nektek is jó reggelt! köszöntek vissza. Ma anyának sem kellett bemenni az irodába, szóval itthon volt.
-Lányok ez most így nagyon jó, hogy így együtt vagyunk és még Louis is is itt van.-mondta anya.
-Igen, miért jó? kérdeztem.
-El kell mondanom, hogy ugye apukátok New York-ba utazott a sok konferencia és megbeszélés miatt, nekem Los Angelesbe kellene mennem 1 évre, de közben meglátogatnánk titeket apával, de csak akkor utazok el ha nem baj. mondta anya.
Nem baj, mert tudjuk, hogy fontos nektek. mondta Sarah.
-Nagyon köszi, hogy ilyen megértőek vagytok, itt van Ashley elmúlt már 20 éves Mady te 19 vagy, Sarah te meg 17, szerintem tudtok magatokra vigyázni, ha nem bíznék meg bennetek akkor nem hagynám itt rátok a házat. mondta anya.
-És milyen gyakran jöhetnél haza? kérdezte Mady.
-Hát azt nem kérdeztem de szerintem 2 hetente. válaszolta anya.- és Ashly téged bízlak meg, hogy vigyázz a tesóidra és a házra. folytatta anya.
-Oké. és mikor indulsz?? kérdeztem.
-A repülő ma délután kettőkor indul. mondta anya.
Már 10 óra volt. Végeztünk a reggelivel és a beszélgetéssel anya elment pakolni, mi Lou-val a szobámba voltunk.
-És Abbie ezt már tudja, hogy Zaynnek tetszik? kérdezte Louis.
-Nem még nem, felhívom.-mondtam, majd nyúltam a telefonomért.
*telefonálás közben*
-Szia Abbie, Ashly vagyok!
-Szia, jajj nagyon régen beszéltünk, és miújság?? Miért hívtál?
-Van egy számodra nagyon jó hírem, ugye én járok Louival a One Directionből.
-Tényleg nem is tudtam, mióta??
-Hát már kb. 2 hete, de Mad Liammel jár Sarah pedig Niallel. Tényleg nem tudtad? Ezzel voltak tele az újságok.
-Szerintem azért nem tudtam mert tegnap jöttem haza Japánból.
-És milyen volt??
-Hát nagyon jó volt, az ételek, a városok, na de miért hívtál?
-Az a helyzet, hogy Zayn és Perrie szakított, vagyishát Perrie szakított Zaynnel, és most Zayn szabad ezért mutattam rólad egy képet neki és azt mondta, hogy találkozna veled.
-ÁÁÁÁÁ el sem hiszem, hogy Zayn Malik találkozni akar velem, erről álmodoztam már nagyon régóta!!
-Oké, neked mikor lenne jó a találkozó??
-Ömmm, hát ha Zaynről van szó akkor akár most is de amúgy nekem mai délutánom szabad.
-Oké, akkor Loui felhívja Zaynt, hogy neki mikor lenne jó és utána visszahívlak.
-Oké, köszönööööm szia!!
-Nagyon szívesen, szia!
*telefonálás vége*
-Naaa, mit mondott Abbie?? kérdezte Louis.
-Azt mondta, hogy neki mindegy, hogy mikor találkoznak, én meg azt mondtam, hogy te majd felhívod Zaynt és megbeszéled vele.-válaszoltam.
-Oké, akkor hívom is.-mondta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése