2013. augusztus 7., szerda

10. rész :)

*Louis hívja Zaynt*
-Szia, Louis.
-Szia, Zayn.
-Hol voltál az éjszaka?? Nem jöttél és reggel sem találkoztunk veled..
-Itt aludtam Ash-nél.
-Jaaa, oké de miért hívtál??
-Szóval, Ashley beszélt Abbievel, és azt szeretnénk tudni, hogy neked mikor jó egy találkozó??
-Nekem jó a ma délután 4 óra, és mondjátok meg neki, hogy Ashleyéknél találkozunk, utána pedig elmegyünk sétálni.
-Oké, akkor megmondom, szia
-Szia.
*telefonálás vége*
-Azt mondta Zayn, hogy neki ma délután négykor jó, és, hogy itt nálatok találkozzanak, utána meg elviszi sétálni.
-Oké, akkor felhívom Abbiet!!
*TELEFONÁLÁS*
-Szia Abb, megint én vagyok, Zayn azt mondta, hogy ma délután négyre gyere el hozzánk és utána elmentek sétálni.
-Szia, okéééééé, köszönöm, köszönöm, köszönöm te vagy a legeslegjobb barátnő Ashley!!!
-Köszi, na akkor kettőre gyere hozzánk!! Szia.
-Köszi, szia.
*TELEFONÁLÁS VÉGE*
-Lebeszéltem vele, jön hozzánk négyre.-mondtam.
-Oké, na de szerintem én elmegyek haza, majd Zaynnel visszajövök négyre.-mondta Loui
-Oké.-mondtam majd lekísértem az ajtóhoz. Ott Louis elköszönt és adott egy puszit a számra.
-Szia Ash.-köszönt el Louis.
-Szia!! köszöntem vissza.
Már 11 óra volt, felmentem anyához a szobájába ő már nagyon pakolt.
-Segítsek valamit?? kérdeztem.
-Most, hogy mondod be kellene menned az irodába a repülőjegyért eszembe jutott, hogy ottmaradt.-mondta anya.
-Oké, és kitől kérjem el, vagy hol van??kérdeztem.
-Bemész az irodámba és az asztalomon van.
-Oké, Mad és Sarah mit csinál??
-Elmentek vásárolni. mondta anya.
-Oké, na akkor majd jövök, szia!!
-Szia!
Beültem a kocsimba és elmentem anya munkahelyére, elvettem az asztalról a jegyeket, aztán siettem haza. Mire hazaértem már Mady és Sarah is otthon voltak.
-Helló, megjöttem!!-kiabáltam.
-Oké, akkor együnk.-mondta Mad.
-Oké, és mi a kaja??-kérdeztem.
-Spagetti.-hangzott Sarah válasza.
-Az jó!-mondtam.
-Anya végeztél a pakolással??-kérdezte Sarah.
-Igen, végeztem.-válaszolta.
Megkajáltunk, aztán lassan elindultunk a repülőtér felé. Már fél 2 volt, anya gépe 2-kor indul.
-Na, akkor szasztok lányok!!-köszönt el anya és már egy kicsit sírt is.
-Anya, ne sírj mert akkor mi is elkezdjük.-mondta Mady.
-Jó, akkor nem sírok, csak nagyon fogtok hiányozni.-mondta.
-Anya, majd úgyis hazajöttök apával, esetleg még mi is kimehetünk hozzád és apuhoz!!-mondtam.
-Na de most már mennem kell, megy a repülőm, szasztok!!-köszönt el.
-Szia Anya!!-köszöntünk.
-Majd hívj fel ha odaértél!-mondta Sarah.
-Oké, mindenképpen, szasztok!!!-válaszolta.
Csak integettünk neki amíg még lehetett látni, aztán eltűnt a tömegben.

4 megjegyzés: