2013. október 4., péntek

12. rész

De régen volt rész...megpróbálom hétvégenként bepótolni....de nem nagyon jönnek a komik szóval lehet, hogy abbahagyom az írást....de ezen még gondolkozok
Puszi: Esztiii:)


-Na és mit csináltatok??-kérdezte Hazz.
-Sétálgattunk, a parkban, Zayn megkérte, hogy legyek a barátnője.....-kezdte Abbie.
-És mit mondtál rá??-vágott a szavába Niall.
-Természetesen azt, hogy igen.-folytatta Abbie
-Az tök jó!!-mondta Sarah.
-Mondjuk holnap egy négyes randi?? Úgyértem Liam és Mady. Sarah és Niall, te és Zayn, Ashley és én??-kérdezte Louis.
-Nekünk megfelel.-Liam.
-Nekünk is.-Zayn.
-Benne vagyunk.-Sarah.
-Okés, akkor mi lenne ha moziba mennénk??-kérdeztem.
-Jó, és mit nézünk?-Liam.
-Mondjuk Családi üzelmek??-Niall.
-Oké, az jó szeretem Jennifer Anistont!!-Zayn.
-Akkor ezt megbeszéltük.-Mady.
-Harry te szeretnél jönni??-Mady.
-Nem, menjetek csak nyugodtan...-Harry
-Okés.-Louis.
-Én most megyek!!--Abbie.
-Én is megyek veled!!-Zayn.
-Sziasztok!-köszöntünk el kórusban.
Kikísértem őket, aztán elmentek. Már este 10 óra volt, észre sem vettem, hogy ennyire elbeszélgettünk.
-Fiúk itt akartok aludni?-Mady.
-Én itt alszok.-Louis.
-Én is.-Liam
-Én is.-Niall.
-Én meg inkább haza megyek.-Harry és elindult az ajtó felé.
-Oké, szia.-köszöntünk el tőle. Mady kikísérte.
-Én elmegyek fürdeni.-Mady
-Okés, melyikbe mész??-Sarah.
-Fenti.-Mad
-Ok akkor én megyek az alsóba.-Sarah.
Louival felmentünk a szobámba.
-Holnap mikor kezdődik a film??-Louis.
-Azt ne tőlem kérdezd Naill találta ki!!-Én.
-Akkor lemegyek megkérdezem.-Louis.
-Okés.-Én
*Niall szemszöge*
A lányok elmentek fürdeni, Ashleyék elmentek fel a szobába. Láttam ahogy Lou fut le a lépcsőn.
-Niall mikor kezdődik holnap a film??-Louis.
-Délután 2, miért??-Én.
-Mert én sem és Ashley sem tudta.Köszi, sziasztok!-Louis.
-Jóéjt szia!-Liam és én.
*Ashley szemszöge*
-A film délután kettőkor kezdődik.-Louis
-Oké, akarsz először fürdeni??-Én
-Nem, menj csak nyugodtan.-Louis.
-Oké, akkor mindjárt jövök.-Én
*mindenki végzett mindennel elmentünk aludni*
-Hol alszol, mellettem vagy a földön?-Én
-A föld kényelmetlennek tűnik, szóval veled.-Louis
Összebújtunk és úgy aludtunk el.
*Niall szemszöge*
-És én hol alszok Sarah??-én
-Mellettem.-Sarah
-Oké, van egy tervem, majd éjszaka felkelünk és én lefotózom Louisékat ahogyan alszanak és feltöltöm Twitterre.-mondtam.
-Okéé!!-Sarah.
-Akkor majd olyan 3 óra körül keljünk fel.-Én
-Oké, jó éjt!!-Sarah
-Neked is.-Én
*eltelik az idő 3 óra van*
-Sarah!! Sarah!! Kelj fel!!-Én. Asszem inkább hagyom aludni, elmegyek egyedül. Elmentem és lefotóztam őket, inkább majd csak reggel rakom fel.
*Ashley szemszöge*
*Reggel van*
-Jó reggelt!-köszöntem Louisnak aki már fennt volt.
-Szia kicsim, jól aludtál?-Lou
-Mesésen.-Én
-Olyan cukin alszol.-Louis
-Köszi, te is.-én
-Menjünk le kajálni.-Louis
-Oké csak felöltözök, addig kimennél?-Én.
-Igen addig elmegyek a fürdőbe.-Louis
Kerestem magamnak egy összeállítást, ezt vettem föl:















Lebaktattam a lépcsőn.
-Jó reggelt!!-köszöntek a többiek.
-Jó reggelt.-köszöntem én is.
*végeztünk a reggelivel*
-És most mit csinálunk?-Én
-Nekünk el kell menni kb. 1-2 órára Louhoz ruhát próbálni.-Liam
-Oké, akkor majd 2-re menjünk hozzátok?-Mady.
-Szerintem már fél kettőre gyertek!!-Louis.
-Okés, akkor fél kettőkor talizunk.-Én
Elköszöntünk egymástól, majd a fiúk elmentek.
*1 óra van*
-Lányok a fiúkhoz nemsokára el kellene indulnunk.-Én.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése